Nie śpij długo, bo przytyjesz!

Nie śpij długo, bo przytyjesz!

Śpisz mało w tygodniu. Odsypiasz w dni wolne od pracy? To może być powód nadwagi. Odsypianie może prowadzić do zbierania kilogramów. Nie ryzykuj! Zamiast odsypać w weekendy zacznij spać regularnie, by reszty życia nie spędzić na walce z wagą. Sprawdź, jaki styl życia wpływa na twoją sylwetkę.

Nadwaga i otyłość stają się epidemią. Przyczyn nadmiaru kilogramów jest sporo, ale jak się okazuje jedną z nich jest… odsypianie w weekend! Zatem, mało śpisz w tygodnia i odsypiasz w dni wolne od pracy, to możesz zmagać się z nadmiarem kilogramów. Badania przeprowadzone przez naukowców z Wielkiej Brytanii pokazały, że zmiana rytmu snu rozregulowuje całkowicie wewnętrzny zegar biologiczny człowieka. Taka sytuacja może przypominać zjawisko zespołu nagłej zmiany strefy czasowej, które tworzysz osobom podróżującym i zmieniającym strefę czasową. W prowadzonym badaniu wzięło udział 800 osób. Osoby te w dni wolne od pracy spały w innych godzinach niż w dni, w których pracowały. Testy i pomiary pokazały, że osoby te są zdecydowanie bardziej narażone na nadwagę, niż osoby, które śpią w przybliżanych godzinach bez względu na to czy jest to dzień pracy czy odpoczynku. Ku zaskoczeniu, badanie pokazało, że już dwie godziny różnicy w rytmie snu zaburzają wewnętrzny zegar biologiczny i mogą przyczynić się do nadmiaru kilogramów. 

Od ponad 10 lat zajmuję się zdrowiem człowieka, uzdrawianiem relacji, zdejmowaniem blokad, odnową komórki, przywracaniem przepływu miłości.

Z radością i misją przekazuję swoją wiedzę i doświadczenie. 

Portal o miłości to miejsce, w którym w oparciu o współczesną wiedzę, bogate zdobycze pokoleniowe, badania naukowe i własne przemyślenia autorki powstają niejednokrotnie treści kontrowersyjne. Może nawet mało wygodne, ale może warte zatrzymania się i przemyślenia.

Dodaj komentarz

Close Menu