NAWYK KLUCZEM DO SZCZĘŚCIA #3

NAWYK KLUCZEM DO SZCZĘŚCIA #3

Jak często mówisz sobie, że nie lubisz swojego brzucha, bo obwisa, bo pomarszczony. Jak często patrzysz w lusterko i widzisz w nim brak akceptacji siebie. Ale czy dbasz o swoje ciało we właściwy sposób? Czy dajesz mu swoja uwagę, a jeśli tak to jak ona wygląda? Wskazówka nr 3 pomoże ci spojrzeć na swoje ciało z szerszej perspektywy. Zaprowadzi cię do kolejnego nawyku, który pomoże ci osiągnąć wewnętrzne poczucie zadowolenia i szczęścia.

Dbałość o ciało jest kolejnym elementem układanki na drodze do poczucia wewnętrznego szczęścia. Ktoś ci zaufał i ofiarował najwspanialszy skarb, jaki kiedykolwiek mogłaś otrzymać. Tym najwspanialszym, najpiękniejszym i najcudowniejszym darem jest ciało.

Jakże często wcieramy coś bezmyślnie w swoje ciało, bez zastanowienia się, bez uwagi.

O ciało, jak i o inne rzeczy aby długo mogły nam służyć należy dbać. Jakże często lepiej dbamy o inne  przedmioty materialne zapominając o tym, co tak naprawdę ma nam dłużej służyć. 

Co powiesz na oklepywanie się?

 

Masz jedno ciało, drugiego już nie otrzymasz.

Poza prawidłowym żywieniem ciało potrzebuje dotyku – dobrego dotyku, który daje przyjemność, ukojenie, potrzebuje masażu, tulenia, dopieszczania naturalnymi woniami i olejami, kąpieli w solach, magnezie, siarczanach, potrzebuje delikatności, troski. Zatem wprowadzenie nawyku – dotyku może się okazać bardzo przyjemne. 

 

NAWYK KLUCZEM DO SZCZĘŚCIA - RUCH

Bez wystarczającego ruchu nie masz co spodziewać się ładnej sylwetki, wymodelowanej. Ruch daje zdrowie, energię potrzebną do życia ale i ładne, zadbane ciało.   

 

By twoje ciało sprawnie mogło funkcjonować, ładnie wyglądać koniecznie ruszaj się.

Ćwicz, pływaj, spaceruj, biegaj, rozciągaj się. Rób to, co lubisz. Liczy się systematyczność. Każdego dnia najlepiej o tej samej porze. Możesz zacząć od kliku minut dziennie. Jeśli i to jest za dużo, ubierz się wyjdź przed dom, zakręć się i wróć. Dobre i to na początek. Tu chodzi o wypracowanie nawyku. 

Każdy taki dzień przybliża cię do osiągnięcia celu. Jeśli do tego ustalisz stałą porę, to łatwo ci pójdzie z wprowadzeniem tego nawyku. Stała pora spowoduje to, że będziesz o nim pamiętać.

A może spacer między przystankami. Pamiętaj, na początek zacznij od krótkich czasów. 

Ruch to też wspaniała profilaktyka przed osteoporozą. Jeśli masz jakieś opory zorganizuj sobie towarzystwo. Wtedy pójdzie znacznie lepiej. Wzajemnie się będziecie motywować. 

Ruch z ukochana osobą, jest dodatkową korzyścią przemawiającą za TAK. 

Już jutro kolejna wskazówka.  

Dodaj komentarz

Close Menu